Dle nové studie, tuky z červeného masa a mléčných výrobků jsou spojeny se zvýšeným rizikem onemocnění rakovinou slinivky. Jako součást studie Národního institutu zdraví, vědci sledovali a analyzovali stravu více než 525 000 účastníků, aby určili zdali existuje spojitost mezi tukem v potravě a rakovinou slinivky. Tato studie zároveň neshledala spojitost mezi konzumací rotlinných tuků a rakovinou slinivky.
Zdroj: Komise lékařů za zodpovědnou medicínu
Tagy: konzumace tuků, rakovina slinivky