Proč by se těhotné ženy měly vyhýbat pití dietních limonád

U těhotných žen, které konzumují uměle slazené nápoje je větší pravděpodobnost, že porodí dítě předčasně, dle nové studie publikované v odborném žurnálu American Journal of Clinical Nutrition.
Umělá sladidla se v těle rozkládají na chemikálie, které mohou změnit dělohu. Vědci věří, že toxiny v uměle slazených limonádách ovlivňují zdraví matky a plodu. Sladidlo Aspartam např., se rozkládá v těle na fenylalanine.

“Velké dávky fenylalaninu jsou toxické pro mozek a mohou způsobit mentální retardaci a záchvaty u některých lidí trpících fenylketonurií,” píše Debra Lynn Daddová v knize Nontoxic, Natural and Earthwise.

“Další osoby mohou zažívat bolesti hlavy, deprese, výkyvy nálad, vysoký krevní tlak, nespavost a problémy s chováním, ” uvádí Daddová.

Více na:

http://www.naturalnews.com/030604_diet_sodas_pregnant_women.html 
http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/7952469/Pregnant-women-should-avoid-diet-soft-drinks-researchers.html

Vlastnosti: ,

Napsat komentář

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Změnit )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Změnit )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Změnit )

Connecting to %s


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.